söndag 3 april 2011

Söndag

Hej på er! I Fredags var jag och skulle hämta bilburen som jag får byggd (Torun på klubbens man bygger) Den var superfin men 1 cm för hög så den tog i luckan när man stängde, typiskt! Han skulle göra om det lite grann oxå kommer Torun hit och lämnar den idag.. Det är perfekt, man får den precis som man vill ha den och efter hur ens bil ser ut, min blir med en flyttbar mellanvägg, om man vill ha 2 hundar i om man ska samåka någon gång, eller när valpen är liten behöver den ju inte hela bagaget. Och billigt är det, 3100kr betalar jag för den här. Efter jobbet idag ska jag på boxträning, sen ska jag och en kompis ut och promenera en sväng. Och ikväll blir det filmkväll.. Ska hyra med mig "I gryningens timmar" hem tänkte jag, någon som sett den, är den bra?

1 kommentar:

  1. Tack för tipset!! Jag ska hålla koll efter info om tävlingen, så får vi se. Krockar det inte med nåt annat så är det mycket möjligt att vi åker på den, och en promenad hade varit kul! :)

    SvaraRadera